суббота, 26 сентября 2009 г.

slika
Selimova - Zelceski

Selimova - Zelceski - Ah ljubov, pak ljubov
Selimova - Zelceski - Ah, Nade, Nade
Selimova - Zelceski - Aj da begame Vase
Selimova - Zelceski - Ajde kazi ili otkazi
Selimova - Zelceski - Ajde kume
Selimova - Zelceski - Ajde, ajde mome Stojne
Selimova - Zelceski - Ako umram il zaginam
Selimova - Zelceski - Belo lice ljubam jas
Selimova - Zelceski - Bitola moj roden kraj 1
Selimova - Zelceski - Bitola moj roden kraj 2
Selimova - Zelceski - Blaguno dejce, pozarance
Selimova - Zelceski - Bog da bie koj prv pojde
Selimova - Zelceski - Bog da bie
Selimova - Zelceski - Bolna si lezam jas
Selimova - Zelceski - Brala moma kapini
Selimova - Zelceski - Bratski da se splotime
Selimova - Zelceski - Cemerna pesna
Selimova - Zelceski - Ceresna se od koren kornese
Selimova - Zelceski - Cuvaj me
Selimova - Zelceski - Dafino vino crveno
Selimova - Zelceski - Dej gidi ludi, mladi godini
Selimova - Zelceski - Digni si Mare mori ocite

DOWNLOAD Part.1

Selimova - Zelceski - Dojdi sine, dojdi cedo
Selimova - Zelceski - Edno malo mome
Selimova - Zelceski - Edno vreme si bev egan
Selimova - Zelceski - Eleno kerko
Selimova - Zelceski - Golem merak imam mome za tebe
Selimova - Zelceski - Ja izlezi libe na pendzere 1
Selimova - Zelceski - Ja izlezi libe na pendzere 2
Selimova - Zelceski - Ja izlezi stara majko
Selimova - Zelceski - Jovano, Jovanke 1
Selimova - Zelceski - Jovano, Jovanke 2
Selimova - Zelceski - Kade si trgnala Kito
Selimova - Zelceski - Kako sto e ta casa
Selimova - Zelceski - Kakva sreka imam jas
Selimova - Zelceski - Kaljo Kalino devojce 1
Selimova - Zelceski - Kaljo, Kalino devojce 1
Selimova - Zelceski - Kandisuvaj ludo, mlado
Selimova - Zelceski - Kiten mi, kiten devere
Selimova - Zelceski - Koga si trgnav v tugina
Selimova - Zelceski - Kraj Vardara dvajca sedevme
Selimova - Zelceski - Lazi, lazi Vere 1
Selimova - Zelceski - Lazi, lazi Vere 2

DOWNLOAD Part.2

Selimova - Zelceski - Lenka pisi bela kniga
Selimova - Zelceski - Ljubi me, ljubi me
Selimova - Zelceski - Ljubi, ljubi ludo mlado
Selimova - Zelceski - Makedonsko devojce
Selimova - Zelceski - Mamo koj cuka na porta
Selimova - Zelceski - Marija, mladosta minuva
Selimova - Zelceski - Marije, dilber bela Marije
Selimova - Zelceski - Meri Tomco sto gram alva
Selimova - Zelceski - Mi tovaril kales Donco
Selimova - Zelceski - Mirjano, mome Mirjano
Selimova - Zelceski - More koga odev
Selimova - Zelceski - More sokol pie 1
Selimova - Zelceski - More sokol pie 2
Selimova - Zelceski - Moze li cvece bez voda
Selimova - Zelceski - Na son mi ide
Selimova - Zelceski - Na srce mi lezi
Selimova - Zelceski - Na viskoka planina
Selimova - Zelceski - Ne kazuvaj libe dobra noc
Selimova - Zelceski - Ne me zaboravaj
Selimova - Zelceski - Ne moze mladost bez ludost

DOWNLOAD Part.3

Selimova - Zelceski - Neli ti stiga mojata mladost 1
Selimova - Zelceski - Neli ti stiga mojata mladost 2
Selimova - Zelceski - Nema mi libe
Selimova - Zelceski - Nevesto, oko kaleso
Selimova - Zelceski - Noke sonot ne me faka
Selimova - Zelceski - Oj ovcare
Selimova - Zelceski - Oj zeleno, zelenike
Selimova - Zelceski - Oj, ti ljubov neverna
Selimova - Zelceski - Otislo e maloj mome
Selimova - Zelceski - Pesna, igra, tamburi
Selimova - Zelceski - Pismo pisam
Selimova - Zelceski - Po pat odam, za pat prasam
Selimova - Zelceski - Pusta bila meana
Selimova - Zelceski - Rume mome
Selimova - Zelceski - Secerna
Selimova - Zelceski - Sestra brata kani na vecera
Selimova - Zelceski - Slavej pile
Selimova - Zelceski - Snosti pominav, zaminav
Selimova - Zelceski - Snosti sakav da ti dojdam
Selimova - Zelceski - Srce me boli za Trpana
Selimova - Zelceski - Srecata so pari ne se kupuva
Selimova - Zelceski - Sto mi e milo em drago

DOWNLOAD Part.4

Selimova - Zelceski - Sva noc le Nado
Selimova - Zelceski - Svirete mi calgiji
Selimova - Zelceski - Trgna mi Lenka
Selimova - Zelceski - Tri godini bolen lezam 1
Selimova - Zelceski - Tri godini bolen lezam 2
Selimova - Zelceski - Tri godini stanaja
Selimova - Zelceski - Tudjinata pusta da ostane
Selimova - Zelceski - V nedela dojde
Selimova - Zelceski - Vecna ljubov
Selimova - Zelceski - Verna ljubov
Selimova - Zelceski - Veterot te odnese
Selimova - Zelceski - Vie se oro
Selimova - Zelceski - Vino crveno 1
Selimova - Zelceski - Vino crveno 2
Selimova - Zelceski - Vo vlaskoto maalo
Selimova - Zelceski - Vodenicare
Selimova - Zelceski - Vrati mi se milo libe
Selimova - Zelceski - Vrati mi se
Selimova - Zelceski - Zacukale tapanite
Selimova - Zelceski - Zajdi, zajdi jasno sonce
Selimova - Zelceski - Zemi moma makedonka
Selimova - Zelceski - Zosto mi se srdis libe
Selimova - Zelceski - Zosto si me majko rodila
Selimova - Zelceski - Zurli trestat

DOWNLOAD Part.5


Grupa Boemi

Boemi - Altan srce
Boemi - Antiko
Boemi - Bekrijska
Boemi - Da li pesnata e lek
Boemi - Licna Stano
Boemi - Mirjana
Boemi - Od Boga pisano
Boemi - Pogledni cvete pogledni
Boemi - Rano moja
Boemi - Sekoja vecer pijan se vrakam
Boemi - Staro drustvo
Boemi - Sto moze ljubovta
Boemi - Tajfo moja
Boemi - Vecerva za Vas peat Boemi
Boemi - Vino crveno
Boemi - Zapejte pesna drugari


Borce Krstevski

Borce Krstevski - Ah mori babo, stara babo
Borce Krstevski - Ajde se prosetal Nikola
Borce Krstevski - Ajde sonce zajde
Borce Krstevski - Blaze tebe mori Mitro
Borce Krstevski - Bolen lezi katil Djordji
Borce Krstevski - Lino, vino li se tvoite oci
Borce Krstevski - More, oj ti kratovce Radonja
Borce Krstevski - Ne vitkaj se Sofce
Borce Krstevski - Oj ti mome, maloj mome
Borce Krstevski - Sevdalino maloj mome
Borce Krstevski - Tri godini stana

Borce Krstevski i Grozda Stoeva

Borce Krstevski i Grozda Stoeva - Ajde da se zemime Vase
Borce Krstevski i Grozda Stoeva - Devojko licna rumena
Borce Krstevski i Grozda Stoeva - Dosta, dosta licno le Stojne
Borce Krstevski i Grozda Stoeva - Mome odi na voda
Borce Krstevski i Grozda Stoeva - Od umot se podizgubiv
Borce Krstevski i Grozda Stoeva - Pavle mi pie
Borce Krstevski i Grozda Stoeva - Zemi ogan, zapali me


Dragi Spasovski i David Bilides - Beyond The Mountain


Dragi Spasovski - Ajde nasred selo cesma sarena
Dragi Spasovski - Crna se cuma zadade
Dragi Spasovski - Dva mi brata verno zivuvale
Dragi Spasovski - Izgore selo Trnovo
Dragi Spasovski - Karanfilke, Filke mome
Dragi Spasovski - Kerko mori, kerko
Dragi Spasovski - Minav gora
Dragi Spasovski - Mome ore zeleni livadi
Dragi Spasovski - Ne placi, Stano mori
Dragi Spasovski - Ne spi Jano, ne spi kerko
Dragi Spasovski - Neli si se naspalo
Dragi Spasovski - Ori mome, lastar mome
Dragi Spasovski - Oro se vie kraj manastirot
Dragi Spasovski - Snosti dojdov po tebe
Dragi Spasovski - Snosti go vidov ubavoto Stojne
Dragi Spasovski - Snosti te prativ na voda, kerko
Dragi Spasovski - Stani, bre sine Stojane
Dragi Spasovski - Stojan mi bolan legase
Dragi Spasovski - Sva nok e Stanka sedela
Dragi Spasovski - Tri godini, kate, bolen lezam
Dragi Spasovski - Urva Fanka

slika

Dragi Spasovski i Stefce Stojkovski - Echo of My Soul

Dragi Spasovski - Aj, zdram, zdrami se
Dragi Spasovski - Bolen lezi mladi Jovan
Dragi Spasovski - Bolen mi lezi kara Mustafa
Dragi Spasovski - Brale, brale, se nabrale
Dragi Spasovski - Devojko mori, devojko
Dragi Spasovski - Domakine, dobri gosti ti dojdoa
Dragi Spasovski - Izlegol Ieljman, prosetal
Dragi Spasovski - Izniknale dva bora zeleni
Dragi Spasovski - Kade se culo, videlo
Dragi Spasovski - Na stolce sedam, pismo pisuvam
Dragi Spasovski - Nabrala Gurga sedenka
Dragi Spasovski - Ogrejala mesecina
Dragi Spasovski - Ori Jano, sokol Jano
Dragi Spasovski - Oro vodi Angelina
Dragi Spasovski - Ozdol ide mlad delija
Dragi Spasovski - Stojne, crnook neveno
Dragi Spasovski - Zaspala Jana, Janinka


Angel Dimov

Angel Dimov - Ej sreco, sreco moja
Angel Dimov - Jas sum makedonec
Angel Dimov - Majko Makedonijo
Angel Dimov - Nada
Angel Dimov - Ne se luti komsice
Angel Dimov - Neka ti e srekno libe

DOWNLOAD Part.1

Angel Dimov - Nema sreka bez majka, bez tatko
Angel Dimov - Si zaljubiv edno mome
Angel Dimov - Site mi velat sreken si
Angel Dimov - Te vidov, se zaljubiv
Angel Dimov - Zoro, Zorice
Angel Dimov - Zosto lazno me ljubese

DOWNLOAD Part.2


Ferus Mustafov i Ogneni Momcinja

701 Mb
Video: 576 x 440 - 75 min
Audio: MP3 128 Kbits/s
Video: 1128 Kbits/s

01. Ilmievo oro
02. Dilberovo oro
03. Elif oro
04. Gajda oro
05. Arapski orijent
06. Cunovo oro
07. Dada Sali
08. Ferco cocek
09. Makedonsko oro
10. Romski cocek
11. Sevdah kolo
12. Dobro utro Makedonijo (Blagica Pavlovska)
13. Merak mi je (Blagica Pavlovska)
14. Stipski cocek (splet)

DOWNLOAD Part.1
DOWNLOAD Part.2
DOWNLOAD Part.3
DOWNLOAD Part.4
DOWNLOAD Part.5
DOWNLOAD Part.6
DOWNLOAD Part.7
DOWNLOAD Part.8



slikaslika

Dragi Spasovski i Goran Alacki - Voice Of My Soul

Dragi Spasovski - Aj, iznikna mi badem drvo
Dragi Spasovski - Bog da go bie Ibraim odza
Dragi Spasovski - Dafino, vino crveno
Dragi Spasovski - Dej gidi ludi, mladi godini
Dragi Spasovski - Ilcovice, mlada nevesto.
Dragi Spasovski - Ja izlezi, stara majko
Dragi Spasovski - Kate, Kate, licno mome
Dragi Spasovski - Kazi mi, kazi, Katinke
Dragi Spasovski - Kazi, Vaske Evgova
Dragi Spasovski - Koj ti gi dade tie crni oci
Dragi Spasovski - Lino mome, sevdalino
Dragi Spasovski - Merak imav
Dragi Spasovski - Pavle mi pie
Dragi Spasovski - Sva nok mi bilbil prepeja
Dragi Spasovski - Tri godini stana
Dragi Spasovski - Zbogum mila, dojde denot


Dusko Georgievski

Dusko Georgievski - Calgijo stara
Dusko Georgievski - Da ja nemam pesnata
Dusko Georgievski - Filizo mome, Filizo
Dusko Georgievski - Glas na ljubovta
Dusko Georgievski - Ilino mome
Dusko Georgievski - Ke vi dojdam nekanet
Dusko Georgievski - Maska kletva
Dusko Georgievski - Moja licna Rumeno
Dusko Georgievski - More aber dojde, Ajse le mori
Dule i Caki - Crno mu bilo pisano
Dule i Caki - Kade si trgnala Kito
Dule i Caki - Mi go zatvorile mladiot Jordanco
Dule i Caki - Niknalo, niknalo cveke sareno

DOWNLOAD Part.1

Dule i Caki - Oro se vie kraj manastira
Dule i Caki - Sanok le, Nado
Dule i Caki - Srce me boli za Trpana
Dusko Georgievski - Posle tebe
Dusko Georgievski - Posadi mi ran bosilek
Dusko Georgievski - Vrakanje
Dusko Georgievski - Za Angelina
Dusko Georgievski - Zbogum majko
Dusko Georgievski - Zbogum mila
Dusko Georgievski - Zimi ovoj krst
Dusko Georgievski i Suzana Spasovska - Kazi Slavke, kazi kerko
Dusko, Suzana, Naum, Violeta, Margica - Antice, dzanam dusice
Dusko, Suzana, Naum, Violeta, Margica - Cifte cifte pajtonlari

DOWNLOAD Part.2

Dule i Caki - Gina, Gina
Dule i Caki - Koga padna na Pirina
Dule i Caki - Koga si trgnav v tugina
Dule i Caki - Kolku e tesko verno da ljubis
Dule i Caki - Lenka Pingova
Dule i Caki - Marice le, licno devojce
Dule i Caki - More sokol pie
Dule i Caki - Parahodot mi pristigna
Dule i Caki - Sa nok le, Nado
Dule i Caki - Sestra kani brata na vecera
Dule i Caki - Teska bese nasata razdelba
Dule i Caki - Zbogum majko

DOWNLOAD Part.3


slika

Duet Nikola Badev i Vaska Ilieva

Nikola Badev & Vaska Ilieva - Bog da bie mojta majka Makeja
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Bolen lezi mlad Stojan 1
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Bolen lezi mlad Stojan 2
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Da li dumas libe
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Dosta, dosta licno le Stojne
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Ej ti Marije
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Golema ridza ti cinam
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Izlegol Jane Sandanski
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Ljiljano mome ubavo
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Marice le licno devojce
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Mirjano mome, Mirjano
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Ne mi go lazi Djordji Mareto
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Ne mi minavaj Djordji
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Oj, ti mome
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Pesna za Skopje
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Rajna na pendzere sedese
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Sa nok le Nado
Nikola Badev & Vaska Ilieva - Sto si naluteno libe
Nikola Badev & Vaska Ilieva -Tri godini libe


slika

Duet Vaska Ilieva i Aleksandar Sarievski

V.Ilieva i A.Sarievski - A bre makedonce kade li ke odis
V.Ilieva i A.Sarievski - A bre vodenicare
V.Ilieva i A.Sarievski - Ajde, ajde mome Stojne
V.Ilieva i A.Sarievski - Ceresna se od koren kornese
V.Ilieva i A.Sarievski - Dejcinja gugugutcinja
V.Ilieva i A.Sarievski - Donka beli platno na bunarot
V.Ilieva i A.Sarievski - Dve srca se denes razdeluvat
V.Ilieva i A.Sarievski - Ilcovice mlada nevesto
V.Ilieva i A.Sarievski - Jano, Janke se te sonuvam
V.Ilieva i A.Sarievski - Jovano, Jovanke
V.Ilieva i A.Sarievski - Kazi Epso Dimuseva
V.Ilieva i A.Sarievski - Marice le, licno devojce
V.Ilieva i A.Sarievski - More sokol pie
V.Ilieva i A.Sarievski - Mori mome sto ne dojdes
V.Ilieva i A.Sarievski - Mori Vano, licna kerko
V.Ilieva i A.Sarievski - Nevesto licna kalesa
V.Ilieva i A.Sarievski - Nevesto, crven trendafil
V.Ilieva i A.Sarievski - Ogin gori vo seloto
V.Ilieva i A.Sarievski - Or neveste bre, Stojanice
V.Ilieva i A.Sarievski - Or neveste, Stojanice 2
V.Ilieva i A.Sarievski - Ore mome, ti devojce
V.Ilieva i A.Sarievski - Petlite peat zora se zori
V.Ilieva i A.Sarievski - Pokaraj si Dimitrija
V.Ilieva i A.Sarievski - Sade ti se cudam Cveto
V.Ilieva i A.Sarievski - Snosti si mila mamo otidov
V.Ilieva i A.Sarievski - Sobrale mi se svatovi
V.Ilieva i A.Sarievski - Sto ne spies licno libe
V.Ilieva i A.Sarievski - Sto ne spies licno mome
V.Ilieva i A.Sarievski - Sudba mi libe odnese
V.Ilieva i A.Sarievski - Taki daskalot
V.Ilieva i A.Sarievski - Tamu le majko, blizu Bitola
V.Ilieva i A.Sarievski - Trgna mi Lenka na vodenica
V.Ilieva i A.Sarievski - Tudjinata pusta da ostane
V.Ilieva i A.Sarievski - Umrea batko Gorgija
V.Ilieva i A.Sarievski - Vasilke mlada nevesto
V.Ilieva i A.Sarievski - Zosto mi se srdis libe


slika

Ansambl TANEC



Tanec - A ato mi e milo em drago (partizanska pesna)
Tanec - Ajde mori Stojno, le
Tanec - Ajde, red se redat kocanski sejmeni
Tanec - Anjuso bela, crvena
Tanec - Baba Djurdja
Tanec - Bela Denice, mori nevesto
Tanec - Blagino oro
Tanec - Bolen mi, bolen lezi mlad Stojan
Tanec - Crnogorka oro
Tanec - Cveke cutese, mamo
Tanec - Da li dumas libe
Tanec - Da li go vidovte Asanea
Tanec - Davaj me mila mamo, davaj me
Tanec - Dervisko duso
Tanec - Devojko, mori devojko
Tanec - Dimna Juda mamo
Tanec - Djurdjice kadan jubava
Tanec - Dojde gluvceto
Tanec - Dojdi, dojdi malo mome
Tanec - Dracevka - Crnogorka
Tanec - Dremka mi se, dreme
Tanec - Egejska igra
Tanec - Filipo mome
Tanec - Go fanale kleti turci
Tanec - Ibrahim Odza
Tanec - Ilindenska
Tanec - Ivancice mome galabice
Tanec - Ivano, Ivan devojko
Tanec - Ja izlezi stara majko
Tanec - Jano, Janke
Tanec - Jordanka mi se lulase
Tanec - Jovanova majka
Tanec - Kaljo, Kaljino devojce
Tanec - Ke odam stara majko
Tanec - Kitena Stojna
Tanec - Kiteni mi, kiten devere
Tanec - Kitka makedonski narodni pesni 1
Tanec - Kitka makedonski narodni pesni 2

T A N E C I deo

Tanec - Komitski splet
Tanec - Krstacka
Tanec - Lisolaj
Tanec - Ludo mi tera tri konji
Tanec - Makedonsko oro 1
Tanec - Makedonsko oro 2
Tanec - Marie mlada nevesto
Tanec - Marie, dilber bela Marie
Tanec - Maskoto oro 1
Tanec - Maskoto oro 2
Tanec - Memede, more, Memede
Tanec - Momi za voda odeja
Tanec - More son sonila carica Milica
Tanec - Mori, oj Vardare
Tanec - Ne mi go lazi Djorgji Mareto
Tanec - Ne pij Nedo rujno vino
Tanec - Ne si go prodavaj Koljo ciflikot
Tanec - Neli ti rekov, ne odi bosa
Tanec - Neveno mori, Neveno
Tanec - Nevesta idi od voda
Tanec - Nevestinsko (zensko oro)
Tanec - Ni prala gora, ni tkala
Tanec - Od granka, granka
Tanec - Odozdola idet kelaviot pasa
Tanec - Oj ti Koljo, mamin Koljo
Tanec - Oj, Jelencice
Tanec - Osogovka
Tanec - Otislo e malo mome (Divna Goceva)
Tanec - Padarsko oro
Tanec - Pajduskata
Tanec - Pesni i ora od Pirinska Makedonija
Tanec - Petre gajdadzijata
Tanec - Pirin planino
Tanec - Po drum odam, majce
Tanec - Pomnis li libe Todoro
Tanec - Poseala baba (Trpe Cerepovski)
Tanec - Posla moma na voda
Tanec - Pravo Malesevsko

T A N E C II deo

Tanec - Pravo tikvesko oro
Tanec - Prespanski igri
Tanec - Promeni se Sute
Tanec - Pusti ja Lelo mori Todorka
Tanec - Ramno nevestinsko oro
Tanec - Ramno Veleshko
Tanec - Raspukala Sar planina
Tanec - Sedna baba da vecera edna erebica
Tanec - Sevdalino, detelino
Tanec - Slusam kaj sumat sumite
Tanec - Splet od istocna Makedonija
Tanec - Srce me boli
Tanec - Stara baba Djurdja
Tanec - Stari dedo ovci pase
Tanec - Staro zensko krsteno
Tanec - Sto sum culo, nane
Tanec - Stojne bre Stojne
Tanec - Tresenica
Tanec - V selo cesma gradese
Tanec - Veligdensko oro
Tanec - Vodarka
Tanec - Vodarki
Tanec - Vodensko oro
Tanec - Zaljubil Dimo tri momi
Tanec - Zasvirel Stojan i Devojce, devojce
Tanec - Zensko krsteno

T A N E C III deo

Комментариев нет:

Отправить комментарий