суббота, 26 сентября 2009 г.

slika

Blagoja Grujovski - Kolekcija

Blagoja Grujovski - Ajde da li znaes pametis Milice & Kazi Jano, kazi duso
Blagoja Grujovski - Ako me macat stari spomeni
Blagoja Grujovski - Angelina mlada, ubava
Blagoja Grujovski - Baknez mesto ponada
Blagoja Grujovski - Biser za bisera
Blagoja Grujovski - Blaze tebe fidan Velo
Blagoja Grujovski - Brate v tugina
Blagoja Grujovski - Da l' ne si se naspalo
Blagoja Grujovski - Da li znaes mome Milkano
Blagoja Grujovski - Dajte mi tamburi
Blagoja Grujovski - Devojko moja ljubena
Blagoja Grujovski - Edna lazna ljubov
Blagoja Grujovski - Elegija za Bistra planina
Blagoja Grujovski - Filizo mome
Blagoja Grujovski - Imam srce siroko
Blagoja Grujovski - Italija zemja vetena
Blagoja Grujovski - Jano, Janike
Blagoja Grujovski - Jano, sevdalino
Blagoja Grujovski - Jovane, more Jovane
Blagoja Grujovski - Kade i da odam Natke
Blagoja Grujovski - Ke te pomnam Kate
Blagoja Grujovski - Ko sto bilo pak ke bide
Blagoja Grujovski - Komu da zapeam
Blagoja Grujovski - Lele Jano
Blagoja Grujovski - Ljubi me i ne zapiraj
Blagoja Grujovski - Ljubov vo mene
Blagoja Grujovski - Marija
Blagoja Grujovski - Meraklija
Blagoja Grujovski - Mevlem Lozanke
Blagoja Grujovski - Mirjana
Blagoja Grujovski - Ne se fakaj Done, Donke
Blagoja Grujovski - Neprosteno
Blagoja Grujovski - Neveno, neven v gradina
Blagoja Grujovski - Neverna
Blagoja Grujovski - Se raga den
Blagoja Grujovski - Snosti minav pokraj vazi
Blagoja Grujovski - Sto ako ljubam
Blagoja Grujovski - Sto se sluci
Blagoja Grujovski - Sto sme bile pak ke bideme
Blagoja Grujovski - Sudba necesna
Blagoja Grujovski - Ti me opi kako vino
Blagoja Grujovski - Ti si mojot grev na dusata
Blagoja Grujovski - Tugino, jabano
Blagoja Grujovski - Vozovi odat
Blagoja Grujovski - Za kogo ti cuti Dano liceto
Blagoja Grujovski - Za ljubovta nasa ti peam
Blagoja Grujovski - Zaprete moi ludi godini
Blagoja Grujovski - Zlato moe
Blagoja Grujovski - Zmija otrovna
Blagoja Grujovski i Aneta Nakovska - Ti mi trebas za da ziveam
Blagoja Grujovski i Elena Georgieva - Ljubovna
Blagoja Grujovski i Suzana Gavazova - Fati se Boe na oro
Blagoja Grujovski i Suzana Jovceva - Ljubi me i ne zapiraj
Blagoja Grujovski sen. - Goce Delcevata poraka

http://rapidshare.com/files/263920700/B ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/263913791/B ... .part2.rar
http://rapidshare.com/files/263907094/B ... .part3.rar



Petar Necovski

slika

Pisi mi Ana

Petar Necevski - Casa vino.mp3
Petar Necevski - Dal ke mozam bez tebe.mp3
Petar Necevski - Ima li nadez.mp3
Petar Necevski - Kate, Katino.mp3
Petar Necevski - Koj ne cul za Prespa.mp3
Petar Necevski - Ne veruvaj.mp3
Petar Necevski - Ohrid krasen.mp3
Petar Necevski - Pisi mi Ana.mp3
Petar Necevski - Toci vino Angelino.mp3
Petar Necevski - Vrati mi ja Mirjana.mp3

Pisi mi Ana

Ej Sviraci Bekrii

Petar Necevski - Cedo mi se rodilo.mp3
Petar Necevski - Ej sviraci bekrii.mp3
Petar Necevski - Ke si zemam moma od roden kraj.mp3
Petar Necevski - Lena, Lena, ubava zena.mp3
Petar Necevski - Ljubovta e kako vino.mp3
Petar Necevski - Neveno moja sudbino.mp3
Petar Necevski - Slusaj gi kambanite.mp3
Petar Necevski - Vo ljubovta ne se somnevaj.mp3
Petar Necevski - Zivot ergenski.mp3
Petar Necevski - Zivote sto ti pogresiv.mp3

Ej Sviraci Bekrii


Marija

Petar Necevski - Ajde da igrame.mp3
Petar Necevski - Biljana moma Ohrigjanka.mp3
Petar Necevski - Dejgidi Lile, Liljano.mp3
Petar Necevski - Marija moja dilbero.mp3
Petar Necevski - Stara ljubov ne se lekuva.mp3
Petar Necevski - Sudbo, sudbino.mp3
Petar Necevski - Suzana moja nevero.mp3
Petar Necevski - Zena si mlada Snezana.mp3
Petar Necevski - Zlato moe.mp3
Petar Necevski - Zore ti me izgore.mp3

Marija


Dajte Vino, Rakija

Petar Necevski - Ajde sto me snajde.mp3
Petar Necevski - Askolsum Mare mori.mp3
Petar Necevski - Da me slusne Milica.mp3
Petar Necevski - Dajte vino, rakija.mp3
Petar Necevski - Jano moja rano.mp3
Petar Necevski - Nigde nema kako Prespa.mp3
Petar Necevski - Pej duso pej.mp3
Petar Necevski - Tri godini lazna ljubov.mp3

Dajte Vino, Rakija



slika

Elena Georgieva - Kolekcija

Elena Georgieva - Ajde Ferus zasviri
Elena Georgieva - Ajde site da zaigrame
Elena Georgieva - Avstralija
Elena Georgieva - Badem oko
Elena Georgieva - Bitolskite ergeni
Elena Georgieva - Bosa ke zaigram
Elena Georgieva - Bozja zemja
Elena Georgieva - Cair, cair
Elena Georgieva - Dobro dosle dobri luge
Elena Georgieva - Imaj milost
Elena Georgieva - Jasmin cvet
Elena Georgieva - Ke te stignat moite solzi
Elena Georgieva - Licni momi valandovcanki
Elena Georgieva - Ljubov moja
Elena Georgieva - Mite bekrija
Elena Georgieva - Moja Makedonija
Elena Georgieva - Mojta pesna zalosna
Elena Georgieva - Molitva za Veligden
Elena Georgieva - Nase ime e Makedonija
Elena Georgieva - Ne me gledaj bato
Elena Georgieva - Papucar
Elena Georgieva - Pesna za Bukovo
Elena Georgieva - Pesna za kumot
Elena Georgieva - Pile sokolovo
Elena Georgieva - Posledna karta
Elena Georgieva - Pusti, pusti babo
Elena Georgieva - Rano rani me
Elena Georgieva - Serbet usni
Elena Georgieva - Sestro slatka
Elena Georgieva - Spire konduradzice
Elena Georgieva - Svadbarska
Elena Georgieva - Svirete mi edna pesna
Elena Georgieva - Visi, visi sokole
Elena Georgieva i Blagoja Grujovski - Ljubovna
Elena Georgieva i Makedonski Merak - Frlilo cinka skopjance na licno bitolcance
Elena Georgieva i Makedonski Merak - Ribari zapejte so mene
Elena Georgieva i Petranka Kostadinova - Majkini dvorovi

http://rapidshare.com/files/268630748/E ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/268625119/E ... .part2.rar

Elena Georgieva 3

Elena Georgieva - Bas Ne Mi E Gajle
Elena Georgieva - Letaj Sokole
Elena Georgieva - Ljubovna
Elena Georgieva - Nostalgija
Elena Georgieva - Srce na rasprodazba


Комментариев нет:

Отправить комментарий